5000 لغت پر کاربرد فرانسه به صورت فایل اکسل

4

نگارنده: آقای سیامک ریاحی مرجع : کبک فرندز

دوستان گرامی سلام اگر خاطرتون باشه یه کتاب بود به اسم «5000 لغت پر کاربرد فرانسه» که بصورت pdf بود.برای خود من pdf زیاد کاربرد نداشت چون امکان جستجو و دسته بندی بهم نمیداد.این بود که سعی کردم با نوشتن یک برنامه، لغتها ، اولویت و درجه کاربردشون ، نوع لغت ، جمله مثال برای لغت (که خیلی مهم بود برای من) و ترجمه انگلیسیش رو از توی pdf استخراج کنم و یه فایل اکسل ازش درست کردم..حالا دیگه کاملا مثل یه دیکشنری توی اکسل قابل استفادست.. نکته بسیار مهم توی این فایل وجود جمله مثال برای هر کلمه هستش که برای کسانی که لغت تنها توی ذهنشون نمیمونه (مثل خودم) خیلی کاربردیه.. نکته دیگه وجود اولویت لغتها یا درجه پرکاربرد بودن اونها توی زبان فرانسه هستش..چون خیلی وقتها ما لغاتی رو حفظ میکنیم که کاربرد زیادی ممکنه نداشته باشه.. حالا نتیجه رو برای شما هم میذارم ..امیدوارم استفاده ببرید

 وبلاگ نویسان عزیز  لطفا بدون مرجع کپی نکنید. باسپاس

لینک دانلود اصلی از فیسبوک

quebecfriends  :    لینک از وبلاگ

 
برای دانلود بر روی لینک کلیک راست نموده و گزینه :  save link as  راانتخاب کنید.

بیان دیدگاه